Sweet Dream ♥
BILA orang ckap psal kite ?
Friday, February 25, 2011 ? 0 Atashinchi ?
Bile orang tak suke kita ,
* Kita buat don't know je lar . Kita kena sedar yang kita tak mampu nak buat semua makhluk yang bernama manusia dekat dunia niey supaya suke dengan kita . Even , orang yang paling baik , paling cantik , paling kaya dan paling paling yang lain pown dibenci , ape lagi kita niey . Normal lar bagi kita yang kurang pandai , kurang cantik , kurang kaya dan kurang kurang yang lain niey . Tapi kita kena ingat , tak bermakna sorang tak suke kita mean satu dunia tak suke kita okeyh ? *satu dunia ?* Haha !


Bile orang sentiasa memerhatikan kita ,
* Kita buat don't know je lar . Jangan lar sampai tahap mintak mati cepat dekat Tuhan sebab orang asyik memerhatikan kita . Itu takde otak punye orang . Takyah lar nak pegi mogok mogok , marah marah , lempang lempang dekat orang yang asyik memerhatikan kita tuh . Dia ade mata lar . Biar lar kar dia . Kita tak bole halang dia lar . Biar sampai juling mata dia tengok kita pown , kita still buat don't know je . Itu lebih mudah .


Bile orang kutuk kutuk kita ,
* Kita buat don't know je lar . Malah sepatutnye , kita harus bersyukur yang teramat amat sangat kepade Tuhan . Mau taknye , kita free free je dapat pahala . Best giler lar kann ? *angguk angguk* Yang orang asyik kutuk kutuk , ngumpat ngumpat , gossip gossip pasal kita tuh , free free je dapat dosa . Sian dia kann ? Dah lar letih mengutuk kita sampai meleleh leleh air liur basi , dapat dosa yang tak diundang pulak kann ? Haha ! Aku teramat amat simpati dengan orang tuh .


Bile kita ade musuh ,
* Kita buat don't know je lar . Sangat normal lar kann ? Ya , kita tak perfect . Malah , nabi Muhammad pown ade musuh , Islam sendiri ade musuh , apetah lagi insan yang hina dan tak punye ape ape niey *cehh , ayat* Orang kata , jadikan musuh niey kawan kita , sebab dia lar pengkritik yang terbaek dari ladang punye ! Adlin aman ramli pown sanggup tarik diri . Hehe .


Bile orang buat menangis sebab dia ,
* Kita buat don't know je lar . And stop crying bebeh . Sebab kita tak patut menangis sampai bengkak mata mata kerana dia . Hehe . Air mata kita niey diperlukan untuk banyak lagi kes . Antaranya ..... pikir lar sendiri . Jawapan mesti lar bole diterima pakai oleh akal aku niey . Haha . Taknak lawak bodo . Sebab aku lebih simpati lagi bile tengok korang buat lawak yang macam tak jadi je sebenarnye . Hehe .


Bile orang pulaukan kita .
* Kita buat don't know je lar . Jangan lar kita pikir satu kumpulan yang otaknye senget sebelah pulaukan kita ibarat satu dunia pulaukan kita . Sama sekali kenyataan yang salah kann ? Sebab kita masih mempunyai kawan kawan di sisi kita . Biar lar kawan tak ramai , daripada kawan yang ramai tapi suke sakitkan hati kita . Mana lagi perit + seksa ? Sendiri tahu lorgh ape jawapannye . Dah besar kann ?


Kesimpulannye , kita buat don't know je lar . Marilah kita menjadi hati batu , hati kayu , hati besi yea . Hehe . Kadang kadang kutukan lebih merangsang minda kita kann ?

act , entry niey ak copy paste jew dri blog kwan ak niey , ak xrjin nax tulis pnjang - 2 mcm dy niey , ak copy entry niey dri blog dy niey mimie ,.




Older Post . Newer Post


// FIX - She's My Girl