Sweet Dream ♥
heyy friends :D
Tuesday, June 21, 2011 ? 2 Atashinchi ?
ASSALAMUALAIKUM dan SALAM 1 MALAYSIA ! :P

pada hari ini saya akan update ini blog dgn hati yg agak tenang , :) *see i can smile again 0ke dh xpyh nak merepek ,. back to the story ,.

ALHAMDULILLAH hati ak dh kembali pulih seperti dulu , but not 100% , still ad cacat cela lgi , tpi saya dh bole happy mcm dlu sbb dkat skolah tdi kawan - 2 saya buat saya gelak dan dalam sekelip mata saya bole melupakan masalah saya dgn senang *mcm magic plak :D dgn ini saya tidak akn bersedih lgi ,. tdi dkt sk0lah saya gelak mcm xhengat dunia dh ,. mcm - 2 kejadian yg lawak berlaku dkat dlam kelas tdi ,. mmg the BEST larr hari ini ,. :D act , kawan - 2 saya xtaw yg saya ad masalah sbb saya xske membeban kann dyorg dgn masalah saya n saya just cerita dkat someone niey je that's ELLY PIQA , ntahh ttbe mcm mne saya bole TERcerita tentang msalah saya dkt dy , tpi mmg best larr bla dpat walling dgn dy n dy tnye masalah saya , jadi ringan skit kepala otak niey bla dh story my problem dkt dy ,. maka dgn ini tamat larr entry saya pada hari ini ,. maaf kerana menggunakan ayat buku ,. :P
ehh , wait nak tgk GF saya yg baru ? kejap ehh nak upload gmbr dy yg comel lotey ,. :D

haa , niey larr dy , comel kann ? a'ah mmg comell p0nn .. :D *tengs tolong dgr problem i smalam ,. :)



Older Post . Newer Post


// FIX - She's My Girl