Sweet Dream ♥
it's not easy :'(
Wednesday, July 20, 2011 ? 0 Atashinchi ?
awakk , setiap kali teringat dkat awak kann , mesti ad je air mata yg nak jatuh , terlalu murah sgt ke air mata ak niey ? dh 4 hari kann awak dkat sana ? n 4 hari jgk larr selera makan saya xde , :'( bla nak jmpe awak ? serious , saya xpenah rasa rindu mcm niey dkat awak ,. T_T

ad kwan saya bagi cdangan supaya i forget u for a while , but it's not easy for me to forget u for a while ,. :') sbb saya TERlampau syg awak ,. dy bgi cdangan mcm tuh sbb dy ksian tgk saya menangis setiap mlam , n xbole fokus dkat perlajaran ,. 1st - 2 dgr dy bgi cadangan tu rasa mcm nak hempuk je dy , ingt snang ke ha ? tpi bla dy dh terangkan secara btul , baru saya fham ,. but sorry to say , i can't forget him even for a while ,. :')








IMISSYOUSOMUCH ! :'(

Labels:




Older Post . Newer Post


// FIX - She's My Girl