Sweet Dream ♥
tidak faham dan cuba untuk memahami nya :'(
Wednesday, October 12, 2011 ? 0 Atashinchi ?
ASSLAMUALAIKUM ,

sorry guys , sekarang mood utk update blog ialah jiwang , klu kau rasa benci nak baca , get out ! xpayah nak mengata ,. nieh blog ak , suka hati ak nak taip apa p0nn ,. *sorry intro agak kasar , :')

awak ,
saya cuba berubah demi awak , saya cuba seadanya even saya xkuat mcm dulu , saya cuba faham dengan perangai awak , sikap awak , and semua psal awak , saya akan cuba sedaya yang mungkin ,. maybe awak xperasan semua tuhh , saya xkisah sbb saya buat mcm nieh p0n semua demi awak , demi kebahagiaan awak ,. biar hati saya yang sakit dan terluka asalkan awak bahagia , tuh je yg saya nak ! buat larr apa yg awak nak buat , insya allah saya akan terima semua tuhh , :')



Older Post . Newer Post


// FIX - She's My Girl