Sweet Dream ♥
2011 where are you ?
Thursday, January 12, 2012 ? 0 Atashinchi ?

Assalamualaikum ,

Entry kali nie xmau dh buat mukadimah panjang - panjang , nak straight to the point . Tapi untuk entry nie je yg xmau buat mukadimah . :') Let's start the story .

Hye 2012 , why are you so cruel ? *sorry broken grammar . Masa , pulangkan lar balik 2011 dekat aku , aku x sanggup dah nak menghadapi bulan - bulan dalam tahun 2012 nieh ! aku lebih rela patah balik ke tahun 2011 even 2011 banyak kenangan pahit yang terjadi dekat aku ! aku lebih RELA , RELA dan RELA ! tolong lar masa , bagi balik 2011 !

Aku x mau masuk form 5 , seriously penat gilaa ! aku xsanggup nak tunggu sampai bulan 11 nie . Aku mengaku memang dulu time form 4 , aku nak sangat naik form 5 sebab after form 5 ak xpyh dh bangun pagi - 2 untuk pergi sekolah , spent time untuk buat homework yang bergunung tuh and semua yang berkenaan dengan sekolah larr .

Tapi bila dh naik form 5 aku nak pergi balik dkat form 4 , sebab aku dah x sanggup nak jadi budak form 5 bagi tahun 2012 . Kerja sekolah 24 jam , tuisyen petang malam , balik sekolah lambat . Waktu bila masa rehat aku ? Takkan waktu rehat aku p0n nak kena hadap buku ? * Owhhh Please larr , lagi aku x sanggup :'( Bagi balik tahun 2011 dekat aku !

Nieh baru awal tahun aini , hang dh x sanggup nak jadi budak form 5 , macam mana bila dh pertengahan tahun nanti ? Makin x sanggup nak jadi budak form 5 or dh tukar fikiran jadi yang positif ? Minta - minta bila dh pertengahan tahun nanti aku dapat tukar fikiran jadi positif yang aku sanggup masuk form 5 demi masa depan aku . #Amin 

Lots Of Love
AiniMyra



Older Post . Newer Post


// FIX - She's My Girl