Sweet Dream ♥
Hye World :)
Wednesday, February 1, 2012 ? 0 Atashinchi ?

ASSALAMUALAIKUM .

Hey guys , hari nie otak aku xberapa nak bagus , so idea pon xbrapa nak ada tapi tangan nie nak jgak update almaklum la dh lamakan tangan nie tak taip dkat blog kesayangan dy nie . So hari nie tangan nie dh lepaskan gian dy nak taip dkat blog nie . Act aku bkan xmau update blog aku nie , ada 2 sbb yg mmg btul - 2 sbb , bkan rekacipta or rekabentuk or whatever la . *okey stop merepek .

Sebab yang pertama aku xupdate blog aku sebab busy dgn school plus tuisyen lgi , almaklum lar budak nie nak amek SPM tahun nieh , so terpaksa kurangkan update or whatever yg ada kena mengena dkat blog nie , cuma klu ada msa lapang je boleh edit n update blog .

Sebab yang kedua plak , blog aku kena hack ! *WhatTheFish ! aku edit penat - 2 blog ak  , tgk - 2 kena hack , hbes hilang code code skin yg ada . Mmg ak angin gila kot dh lar time tu aku dgn semangatnya nak update blog , last - 2 bkak blog tgk kena hacked . Lepas tuh ape lagi , spoiled terus mood nak edit or update blog :'( lepas 2 minggu bru dpat blik blog ak nie ! agak sadis jgk lar , first time kena hacked nieh .

Tapi sekrang aku dh edit blik blog ak nieh and aku puas hati dgn hasil titik peluh aku edit blog nieh . Event aku still guna skins org , aku xbuang credit tuh , aku just ubat sikit - 2 je code dy . 0key , bye !

HAVE A NICE DAY ! :D



Older Post . Newer Post


// FIX - She's My Girl